poniedziałek, 7 maja 2012

Pierwsze kwiaty :P

Tata z mamą mówią, że jedziemy w odwiedziny do babci i dziadka. I lepiej żebym się zachowywał porządnie bo jak ostatnio tam byliśmy to podobno zrobiłem niezłą zadymę z kablami, butami, meblami i generalnie zabierałem się za wszystko czego nie powinienem dotykać :)))) i jeszcze sam się nie dawałem załpać heh. Tym razem postanowienie poprawy i na start zdjęcie z babcią HAUU!!


Chyba w nagrodę, że byłem grzeczny babcia pokazała mi balkon....

Ale wypasiony ten balkon można biegać skakać..... oooooooo a coooo toooooo??
w odpowiedzi słyszę proste zdanie - TORES ZOSTAW TE KWIATY..... aaaa czyli to są "zostawtekwiaty"..... ale faaaajne :P
mówię Wam psy, jakie wypasione "zostawtekwiaty" są...
TORES MÓWIŁAM - NIE RUSZ TYCH KWIATÓW!!
ojjjj..... trochę lipa wyszła.... trzeba się zwijać...
skąd mogłem wiedzieć, że "zostawtekwiaty" to po prostu kwiaty, których nie mogę ruszać..... hauuu


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz